duminică, 29 aprilie 2012

Cele mai tari stiri

Cele mai tari stiri


Elena Gheorghe - Your Captain Tonight videoclip

Posted: 29 Apr 2012 10:49 AM PDT

Elena GheorgheMult asteptatul videoclip al Elena Gheorghe - Your Captain Tonight este acum si pe net Filmarile au avut loc in bucuresti
Elena Gheorghe este cantareata  nascuta 30.07.1985 a inceput sa
Aflaţi mai multe »

Nicki Minaj - Starships videoclip

Posted: 29 Apr 2012 10:12 AM PDT

Nicki Minaj
Nici nu a aparut bine videoclipul de la Nicki Minaj si se bucura de un succes rasunator in cateva zile are aproape 4 milioane de vizionari
Aflaţi mai multe »

Britanici au talent cu o ciudata

Posted: 29 Apr 2012 04:28 AM PDT

La renumitu concurs Britanici au talent din anglia o ciudata a reusit sa impresioneze juriul si sa treaca mai departe cred ca la noi Mihai Petre apasa x in 30
Aflaţi mai multe »

Pestele ataca pisica

Posted: 29 Apr 2012 03:55 AM PDT

Daca ati crezut ca numai paradatori ataca prada e acum este invers prada ataca pe pradator mai exact
Aflaţi mai multe »

Funny betivi opresc masina si incearca...

Posted: 29 Apr 2012 03:40 AM PDT

Doi betivi cu doua sticle de bere  opresc o masina si incearca sa se suie pe masina vedeti ce face soferu ca sa-i
Aflaţi mai multe »

Razi la o lume nebuna si ghenes book

Posted: 29 Apr 2012 03:23 AM PDT

top funnyRazi cu emisiunea o lume nebuna Stiti cine este cel mai rapid om din lume la alergarea in patru labe care a intrat in ghenes book.
Aflaţi mai multe »

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu